- Նոյեմբերի 13, 2025
- Հեղինակ` Admin HRCommunity
- Կատեգորիա Բլոգ

Հարցազրույց
Այսօր մրցակցային աշխատանքի շուկայում HR-ը այլևս միայն թափուր հաստիքները համալրելու մասին չէ․ այն պատմություն, մշակույթ և ապագա «վաճառելու» արվեստ է։
«Կոնկրիտ Արմենիա»-ի գործադիր տնօրեն Նոնա Անդրեասյանը համոզված է, որ վաճառքների մտածողությունը HR-ում կարող է արմատապես փոխել, թե ինչպես են կազմակերպությունները ներգրավում, ոգեշնչում և պահպանում աշխատակիցներին։
Հ1. Ինչ է նշանակում «Վաճառքների մտածողություն» HR-ում։
Դա նշանակում է՝ վերաբերվել HR-ին այնպես, ինչպես վաճառքներին․ հասկանալ մարդկանց կարիքները, համադրել դրանք ընկերության առաջարկների հետ և ստեղծել իրական արժեքի փոխանակություն։
HR-ում մենք ապրանք չենք վաճառում․ մենք «վաճառում ենք» նպատակ և պատկանելիության զգացում։ Լավագույն HR մասնագետները կարողանում են յուրաքանչյուր շփման ընթացքում փոխանցել ընկերության առաքելությունը։
Հ2. Ինչպե՞ս կարող են HR մասնագետները կիրառել վաճառքների մեթոդները հավաքագրման ընթացքում։
Ինչպես վաճառքներում, այստեղ ևս ամեն բան կախված է գրավիչ առաջարկ ստեղծելուց։
Մենք պետք է մեզ դիրքավորենք որպես նախընտրելի գործատու՝ ընդգծելով մեր յուրահատկությունները, ուժեղ կողմերը և աճի հնարավորությունները։
Յուրաքանչյուր թեկնածուի հետ շփումը հնարավորություն է՝ ներկայացնելու ընկերության մշակույթը և տեսլականը։
Հ3. Ինչո՞ւ է էմպատիան այսքան կարևոր HR-ում։
Էմպատիան վստահություն է ստեղծում։ Երբ մենք լսում ենք, հասկանում ենք մարդկանց դրդապատճառները և անկեղծ հետաքրքրություն ենք ցուցաբերում, նրանք իրենց գնահատված են զգում։
ԱԲ-ն կարող է չափել ներգրավվածությունը, բայց միայն մարդն է կարող այն ստեղծել։ Էմպատիան հավաքագրումը դարձնում է հարաբերություն, ոչ թե գործարք։
Հ4. Ինչպե՞ս կարող է վաճառքային մտածողությունը նպաստել աշխատակիցների պահպանմանը։
Վաճառքի գործընթացը չի ավարտվում աշխատանքի ընդունմամբ․ այն շարունակվում է ներգրավվածությամբ։
Պետք է շարունակաբար «վաճառել» ընկերությունում մնալու արժեքը՝ ընդգծելով առավելությունները, ճանաչելով ձեռքբերումները և ցուցադրելով աճի հնարավորությունները։
Պահպանումը երկարաժամկետ հարաբերություն է, ոչ թե մեկանգամյա գործարք։
Հ5. Ինչպե՞ս է վստահությունը դրսևորվում HR-ում։
Վստահությունը ձևավորվում է թափանցիկության, հուսալիության և հետևողականության միջոցով։
Երբ HR մասնագետները պահպանում են խոստումները և բաց են շփման մեջ, նրանք ստեղծում են այնպիսի բրենդ, որտեղ մարդիկ ուզում են աշխատել։
Վստահությունը ղեկավարության արժույթն է։
Հ6. Ինչպե՞ս կարող են HR թիմերը զարգացնել այս մտածողությունը։
Այն սկսվում է կրթությունից․ պետք է զարգացնել ակտիվ լսելու, հաղորդակցության, անհատական մոտեցման և հետևողականության հմտությունները։
HR մասնագետները պետք է մտածեն ինչպես մարկետոլոգներ և գործեն ինչպես հարաբերություններ կառուցողներ։
Յուրաքանչյուր շփում ոգեշնչելու հնարավորություն է։
Եզրափակիչ ուղերձ
Գործատուները չեն կարող գոյություն ունենալ առանց աշխատակիցների, իսկ ոչ մի ընկերություն չի կարող աճել առանց մոտիվացված մարդկանց։
HR-ի ապագան նրանցն է, ովքեր առաջնորդում են էմպատիայով, անկեղծությամբ և նպատակով։
Հոդվածի հեղինակ` Նոնա Անդրեասյան
DisruptHR Երևան 2025